att göra sånt jag inte gjort förut gör mig levande

Att besluta sig för att den egna tanken är det enda hindret i vägen för att genomföra något är en befriande känsla. Att göra sådant man inte gjort förut och upptäcka att man faktiskt kan eller att det blev väldigt trevligt är en riktigt härlig känsla. Lite sådana saker ingick i helgen som var:

Ta med Isa och Merlin på en road-trip istället för att inte kunna åka alls.
Styra motorbåt och bada i sjön Väringen som jag inte ens visste fanns.
Åka till Nora och fika i en gammal stuga medan det regnar ihållande utanför fönstret.
Köra moped och känna sig som 15, fast man inte ens gjorde det när man var 15.
Besöka Odensåker och sjön Östen med en alldeles egen lokalguide, åka raggarrunda i ån Tidan och äta spättekaka utan att kunna bestämma sig för om det smakar gott eller inte.


Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

Du hann verkligen med mycket den helgen! Åka moped är ju kul, i alla fall är vespa det...

2010-07-20 @ 21:57:00

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0