GOTT och blandat för fru L


I lördags blev de herr och fru och jag var bröllopsfotograf. Det kan hända att det kommer bildbevis på det så småningom. Dagen och kvällen var i alla fall underbar. För två veckor sedan var målet att göra en riktigt bra helg för den blivande frun. Och jag tror vi lyckades. Mycket gott blev det under picknicken på Sandgrundsudden, i bubbelpoolen vid Vänerstranden, på min pyttelilla balkongveranda och på Korianders takterass. Därtill en dignande hotellfrukost med utsikt över Klarälven nästa morgon. Kläningen hittade jag i Stockholm och den hade jag på mig på självaste bröllopet.

 


Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

Det var verkligen två perfekta helger!!! kram

2010-08-25 @ 18:02:03
Postat av: Emelie

Helt makalöst otroligt fina bilder! Åh det är så att jag önskar att du hade varit med och fotograferat både min möhippa och vårt bröllop! Du är så duktig på att fånga detaljerna!



Kram

2010-09-02 @ 11:38:56
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0