här färgas molnen i en skymning

Två lillasystrar och två storasystrar. Sushi-picknick och efterrätt med hallon, banan, äpple, mangobalsamvinäger, florsocker och kardemumma. Hempoppade popcorn, mörk mintchoklad och kylig vind från Klarälven. Insmugglad fransk cider och Love Antell, Dundertåget, Sophie Zelmani och Laleh i bakgrunden. Värmande rödvin i plastglas. Duggregn och fullt med folk. Och så Lasse. När han sjöng "För dig" var det nästan perfekt. Och när fyrverkerierna avslutade det hela var jag alldeles nöjd med att gå sakta hemåt i fredagsnatten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååhhhh....önskar jag varit där, men jag hade det rätt bra ändå! ;)

2010-08-30 @ 23:58:42

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0