jag och pippi långstrump

Ja, inte var en halsduk högst upp på listan av saker jag vill köpa.. men vad gör man när den hänger där på galgen på Carlings och ropar på en: "Hej! visst ser jag nästan ut som Pippi Långsrumps halsduk?!, ja kanske lite mindre vitt och mer blått och rött och inte riktigt lika många meter lång, men nästan! Och tänk vad bra jag skulle passa till din mörkblåa vinterjacka!" Ja, ja.. jag får väl ta och skriva upp vita vantar och mössa också då så att den har något att sällskapa med när termometern drar sig nedåt. Skorna är ju redan rätt åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så fin! Vad härligt med en riktigt stor halsduk!

2009-10-15 @ 09:39:44
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Leena

Bra att du klär dig varmt. Det finns en naturvit stickad halsduk här om du ledsnar på randigt...



Is på dammens yta... ska vi testa om det går att åka skridskor på den? Undrar vad Isa och Merlin skulle tycka om att tassa på is?

2009-10-15 @ 12:28:16
Postat av: Emelie

Finns det något underbarare än alldeles för långa halsdukar? Så fin!

2009-10-16 @ 20:17:30
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0