family in villa vanilla

I sagorna firar de bröllop i dagarna tre, men sällan hör man talas om veckolånga födelsedagsfiranden. Alla spelar ju huvudrollen i filmen om sina liv och denna veckan har min rollkaraktär blivit alldeles utomordentligt påmind om det. I dag sken dessutom solen från en vårig, klarblå himmel och hade ingen svårighet att leta sig in genom fönstren på Café August. Kalasväder för kalastrevligheter, godsaker och finfina paket. Gårdagens gråvita dimväder vägdes istället upp av en lapp och omsorgsfullt uttänkta planer av söta syster Hyster. Jag har blivit bortskämd för lång tid framöver!




This is for Fer: The celebration of my birthday continues.. My sister planned the whole day on Saturday with brunch, great pizza and wine tasting, and today the rest of my family came to Karlstad. It's been great!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det tar aldrig slut! Härligt!



Nej, jag har pluggat hela helgen det är nog därför fantasin flytt iväg till andra platser..:)



Du, förresten tack för tipset om Kasey Chambers. Underbar musik ju!



KRAM

2009-03-16 @ 08:53:08
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Nela

Å, det ser ju ännu godare ut såhär i efterhand! Riktig Duxiana-känsla=)

2009-03-18 @ 17:53:05

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0