några bilder har jag heller inte tagit

Jag hade inte planerat att skriva något om bilturen genom ett molntungt och blåsigt Dalsland där vindkraftverken stod på rad och inte heller om Mezelunch, morotskaka eller fisksoppa i den röda Le Creuset grytan. Tänkte låta den härliga, ljusa timmen på Mauritiusstranden och den perfekta picknickkorgen gå förbi oomnämnt och inte skryta med att ha blivit flerfaldig stormästare i frågesport på teve, eller att ha rockat riktigt ordentligt inför storpublik. Att dessutom nämna resan tillbaka, när det mest spännande som hände var en snabbgenomgång av hela mitt i-podinnehåll och den gastronomiska upplevelsen vi delade med hundratals rastande fjällåtervändare, det skulle vara en rejäl överkurs. Det känns liksom lite sent att skriva om helgen, oavsett hur trevlig den än var, när det redan har blivit torsdag. Så jag ska inte säga något alls.

Kommentarer
Postat av: Mia

Japanerna är uppenbart ett folk som reser, som du såg så hade jag två bästisar från Tokyo med. Men de har bra ekonomi och en stark valuta så det kanske inte är så konstigt...

Du får blogga om Niagara-fallen, där har jag också varit. Överskattat om jag får tycka till personligen. Men jag träffade en kille där faktiskt. En veckas romans är ju aldrig fel! :)



Kram Mia

2009-01-16 @ 12:23:26
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: LOVISA

fina ord. fining.

2009-01-16 @ 13:27:45
URL: http://tidtid.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0