really hidden

Jag fattar visst lite långsamt för jag har just precis upptäckt Longing for lullabies. Ja, inte så att jag inte har hört den förut, men jag lyssnar för lite på radio för att fasta vid låtar eller ha koll på vem som sjunger vad (hmm på trackslistan hela försommaren ser jag nu.. ja, långsam var det nån som sa va?!). Men den var nominerad till årets Grammislåt förra veckan och då trillade den ner tillslut. Poletten alltså, eller låten om ni så vill. Den vann inte, men det spelar ju mindre roll, för jag vann ju på det i vilket fall. Även om Kleerup tillför något speciellt och annorlunda till låten, precis som han gör i Robyns With Every Heartbeat som jag inte heller riktigt kan låta bli att gilla (varför jag nu skulle behöva låta bli att göra det..) så är den akustiska versionen på "Hidden" riktigt fin. Resten av skivan verkar också vara intressant att utforska mer, den känns som ett litet annorlunda tillskott i mitt ljudbibliotek.


Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså jag har svårt för henne...och jag vet inte varför. Kanske var hon elak mot mig i ett tidigare liv.. Vad vet jag men jag har aldrig fallit för hennes musik vad kritiker än säger.



Kram Mia

2009-01-15 @ 12:35:50
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0