sixth

Lilla J tycker att jag ska visa sjätte bilden i min sjätte bildmapp. Den har jag nog visst redan visat, men så var reglerna och just nu är jag rätt inne på att göra som jag blir tillsagd. Har lite svårt att skilja bort praktiken från resten för tillfället. Bilden passar i alla fall nu igen när det blivit kallare. Det är då som Merlin söker upp varmaste stället han kan hitta! Han är smart fast han är så dumsnäll. Eftersom bilden inte är ny kommer också en bonusbild på Merlins sötaste lilla halvsyster Sicilia som jag lyckades fånga på bild i helgen, hemma hos min (hela) syster.


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Sötnosar! :)

Här är det flyttkartongerna jag tagit ner från vinden som är bästa stället att ligga på/i just nu ;)

2009-02-09 @ 23:25:34
URL: http://zizzie.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0