mellan kivik och simrishamn: just nu på mitt dataskrivbord

Det var sommarklänningar och sol. Från Teatergränd i Ystad till snabbversionen av Österlen över dagen. Vi köpte päronyoghurt, kycklingklubbor och potatissallad på ICA i Kivik och hade picknick på stranden. Det var semester på bästa sätt och förutom den lugna stunden på stranden hann vi flera obligatoriska stopp innan en kväll i det förunderliga Västra hamnen. Den här bilden gillar jag. Både för att jag blir påmind om vår Skåneresa (de där få riktigt varma dagarna i början av juli) och om den dagen då jag knäppte bilden, men också bara för att den helt enkel är ganska så cool.






Vem vill inte ha den adressen..?




This is for Fer:
I really like this picture that I took on a beach last summer during our holiday in southern Sweden

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Det lät som ett fint sommarminne, det som du beskrev. Jag gillade också den översta bilden. Sådana vackra fräknar! Trevlig helg!

2009-04-24 @ 16:37:22
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0