bekanta röster och tomatsoppa

Lyssnar på fjärde spåret av Mount Pleasure. Moneybrother sjunger "I been here before, too many times I know.." Och någon svarar: "I never came around if I knew you stayed round in these parts of town..". Jag tänker: vad hon låter lik Ane Brun.. Hmm. Jag känner visst till vissa delar av skivsamlingen bättre än andra.. . Men fina ihop låter de verkligen. Den 15 April kommer nya skivan "Real control". Om den säger han: "Alla människor har sånger i sitt hjärta. Så här låter det i mitt!" Dessutom släpper han samtidigt en alldeles egen tomatsoppa. Tokigt men sant. Han gör det han känner för helt enkelt. Så som alla borde göra.


Det går att läsa mer på hemsidan där jag också hittade bilden.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det har jag ofta tänkt på med. Trodde alltid att jag skulle välja bort hörsel men efter att ha sett hur utanför man blir socialt så skulle jag idag välja synen.



Kram

2009-04-05 @ 10:50:39
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

det ska bli kul att höra nya skivan, särskilt med tanke på hans egna ord om den. Min favvo är fortfarande tråkigt nog blood panic...

2009-04-05 @ 21:56:42
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

Jag längtar verkligen efter nya plattan! Moneybrother är en storfavorit hos mig.

2009-04-07 @ 19:15:45
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0