gammeldags vanilj

Säga vad man vill om inköpstället med blonda (ja riktigt fördomsfullt, jag vet, men i det här fallet säkerligen jättesant) försäljerskor som inte vet vad de pratar om och trumpna gubbar utan servicekänsla...men jag gillar verkligen min nya hoj!
Vaniljvit med lakritssvarta detaljer....och bekvämlighet värdig sitt namn; en Kungs i modellen Drottningholm. Tror faktiskt att saknaden av mina tidigare många växlar kommer vägas upp av navdynamo, cykelkorg och möjlighet att sitta upprätt och trampa som en riktig tant!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh, den är SÅ fin å jag är SÅ avundsjuk...

2008-05-25 @ 16:35:52
URL: http://mizzv.blogg.se

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0