traditioner ska man hålla på

En sommar utan grillat i Gracels uterum är ingen sommar! Tur var väl det att señorita L kom hem spontant en vecka så att vi fick sommar även i år!
Visst, bananerna blev lite brända och jag kan fortfarande inte förstå tjusningen med tzatsiki, men en riktigt trevlig kväll var det, som alltid. Vi smidde planer för en viss augustifest dit ingen mindre än vår kära Arja är inbjuden till att medverka.
Dessutom fick jag ju mina efterlängtade pärlor! Jag hann inte byta ett par solglasögon i Valencia innan vi åkte hem så señorita L har varit så snäll och bytt ut dessa mot 4(!) par örhängen. Har förstås de svarta redan idag!


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0