kånka och bära

Det var loppis i Ullervad på söndagen. Jösses vad bilar och människor och framförallt saker på ett och samma ställe!
Jag och syster H köpte två väskor var, 50 kronor för alla fyra! Jag en blå och en svart, båda med gulddetaljer. Man kan aldrig ha för många väskor! Någon som opponerar sig?

Syster H har nyss varit i djungeln på en sådan där resa där man behöver en ryggsäck. Hon har kommit fram till att det är en Kånken från Fjällräven man ska ha. Och det är ju givet! En sån klassiker vill jag också skaffa! Men det lär nog dröja.. kolla in alla de färgvalen..

Kånken

bild från www.fjallraven.se

Kommentarer
Postat av: Åsa

Blev tyvärr ingen loppis för min del... Hann i alla fall lyssna på Lasse i lördags och jag håller med dig, det var intressant att höra. Blev också inspirerad att åka till Helsingborg.

2008-06-30 @ 22:48:42

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0