i'm lovin' it

Det här är inte en modeblogg och det kommer inte komma några "dagens outfit-bilder" i den bemärkelsen.  Men mode är definitivt roligt och shoppa kläder och annat är svårt att låta bli. Försöker nu tyvärr ha lite bromsar i shoppingväxeln för tillfället p.g.a. pengaosäkerhet iom strejken.. Lite trist men nödvändigt. Denna (från H&M) kunde jag dock inte motstå förra veckan, den satt där på galgen och skrek åt mig..så vad ska man göra?!. Bilden gör den inte riktigt rättvisa (ser ju faktiskt ut lite som en gammal pyjamasskjorta eller nåt)  men jag gillar den jättemycket! Har helt plötsligt upptäckt färgen blå igen..det var riktigt läängesen sist. Det är inte alla plagg man köper som man verkligen känner att man vill använda om och om igen. Har redan haft den flera gånger och det är svårt att låta bli den. Så sval och skön även om det är varmt och man kan variera med ärmar nere eller uppvikta och ha den till jeans eller till korta shorts.. med bruna detaljer och vita pärlörhängen... hmm, jag tror visst jag är lite småkär..


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0