10 dagar, 8 kvällar och 2 nätter

Syster H räknar ner dagarna hon har kvar att sommarjobba. Kanske jag skulle göra detsamma. Det är lite känsla av tillfällighet och gästspel nu faktiskt. Vi är visserligen en trappa upp för tillfället, ser en annan utsikt än vanligt (rondar med doktorer som faktiskt pratar med patienterna). När man går ner för att hämta något ser det så tomt och öde ut. Redan lämnat. Har visst redan inspirerat Å på jobbet. Hon har kollat in kursplan och annat som jag inte ens sett. Igår fick jag ett uppmuntrande mess från en som själv gått för två år sen. Att utbildningen är riktigt bra och jobbet ännu bättre. Allt passar ju inte alla, men det känns verkligen positivt och roligt!

Nu behöver jag en skolväska, block och pennor, strumpbyxor, ny bil och andra småsaker.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett stort grattis till att du kom in! Kommer säkert bli roligt.

I morses hade vi världens lyckligaste kille hemma efter att han upptäckt att det låg ett paket i brevlådan! TACK snälla.

2008-07-23 @ 13:29:45
Postat av: Petra Bloggar

..."ny bil och andra små saker" skrattar du verkar ju för härlig...fattar dock inte vad det är för utbildning O(puckad?....mjo...! hihii) men grattis iaf =)

2008-07-23 @ 20:04:14
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åhh, jag vill åxå köpa pennskrin...Avundsjuk! Men varför behövs en ny bil för utbildningen?

2008-07-23 @ 22:32:35
URL: http://mizzv.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0