hjälpars

Jag har kommit med. Ska tydligen sitta i skolbänken om en dryg månad... oj oj oj.. shit vad konstigt.

Jag vill ju det här. Eller jag vill i alla fall komma bort från jobbet och få lite andrum och nytt perspektiv. Det blir nog bra. Att ge akutsjukvården en ärlig chans innan jag ger upp allt vad sjukhus och landsting heter. Ja...

Känns som jag fått frihet.
Har sparkat mig ut ur boet liksom.
Läskigt, pirrigt och spännande.

Måste bara smälta det lite nu.





(ja men det klart jag ska göra det! tänk vilken tung sten det skulle varit om jag inte kommit in.. vad skulle jag göra då? hur skulle jag hitta fokus för nya planer? det här är inte ett vägval och inte heller ett livsviktigt val, utan en flervägskorsning med öppning till många nya möjligheter och vyer..)

Kommentarer
Postat av: Gracel

Åh, vad spännande och kul!

2008-07-11 @ 23:52:01
Postat av: Veronica

men GRATTIS gumman! har inte läst på länge å inte pratat med dig på ännu längre...

åhh, vad skoj för dig! kanske vi snart blir "grannar".

ses imorgon!

2008-07-13 @ 21:06:14
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Alexthegirl

Grattis! Jag tror att det kommer bli bra och sen så vet du nog hur du känner för det hela...

2008-07-14 @ 11:33:38
Postat av: Maria

Det blir bara så bra! Härligt att du inte ser det som livsavgörande. Man har ju rätt att ändra sig som wille Crawford (eller hur han stavar) sjunger. Det är rätt gött faktiskt, man kan faktiskt alltid ändra sig. Det skulle väl vara det här med barnafödandet då i och för i sig. Men där kan man ju alltid ändra förhållningssätt till läget. Det är alltid något!



Skönt iallafall för dig att göra något annat än 8:an jobbet. GRATTIS!!!!



Krams!

2008-07-15 @ 12:55:43
Postat av: Leena

Men så KUL!!!! Det är NU du ska göra det här, just nu, inte senare. Du får ett välkommet avbrott till jobbandet och dessutom får du ny energi, motivation att jobba och hjärnstimulans! GRATTIS!!! :)

2008-07-18 @ 12:33:23

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0