challenging 8

En utmaning i åttor fick jag av lilla J. Det är lite som att bli intervjuad eller nåt. Nåväl, jag gör den på mitt sätt i vilket fall och jag orkar inte göra hela heller (regler finns det så mycket av överallt annars så jag tar mig friheten att ignorera!)

8 PROGRAM jag gärna ser på teven, såna som går nu:

House
Gossip Girl
CSI, any city
Roomservice
Grey's Anatomy
Boston Tea Party
Desperate Housewives
Leilas jul (tror jag iaf.. har inte lyckats pricka in å se nåt än..)


8 SAKER JAG GJORDE IGÅR

Satt på biblioteket och frös och läste artikel om anestesiologiska induktionsmetoder.
Hälsade på supersöta lilla mini M och hennes mamma och övade lite
Gräddade våfflor, diskade och mailade, samtidigt.
Visade bilder från den skojiga 80-talsfesten
Cyklade i snöblandat regn
Åt jättegod lingonpaj
Gick fyra vändor på Munkens stora julbord och jämförde sill, lax, sik, viltkött och annat smarrigt med kära jobbkollegor.
Skrattade så tårarna rann när fru Söderman berättade att hon hoppat in i fel bil när hon skulle hämtas från jobbet..


8 SAKER JAG SER FRAM EMOT i december, innan jul!

Att ha gjort färdigt de j**la redovisningarna nästa vecka och tentan den nittonde.´
Se "En Julsaga"  (fast det har vi ju förstås inte ens bokat än..)
Julbord på Apertin (ja, ett till, jag veet!)
Señorita L:s Sverigeankomst
Luciafest på Kungsgatan
Glöggfest i Forshaga
Visit by Alexthegirl
Söt Likör i kyrkan



Jag visade också bilder från Skåne och testade lite olika ljus på den härliga himlen..





This is for Fer: Well, this is just A LOT OF TEXT.. and among other things there's a selection of what I did yesterday, including riding my bike in the snow, making waffles at the same time as I were doing the dishes AND sending some e-mails, eating Christmas food with my workmates, studying at the library.. I also looked at my pictures from the trip to southern Sweden this past summer and experimented with the colours of the sky.

Kommentarer
Postat av: Lilla J

skrattar Du är alltid så finurlig du!

2008-12-04 @ 20:53:20
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Å det där julbordet...Så fantastiskt gott! Jag längtar till på onsdag, då är det min tur.

2008-12-04 @ 22:04:55
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

despo är bäst!

2008-12-04 @ 22:13:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så där ja, nu känns det bättre! Med KUNGSgatan alltså...

2008-12-05 @ 18:21:12
URL: http://mizzv.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0