silver bells

Julstämningen är ju inte något som infinner sig automatiskt utan att man gör något. Det skulle i såna fall vara om det snöade och faktiskt låg kvar på marken men i brist på sådana specialeffekter får man ta till egna metoder. Som att åka till syster Hyster i Västerås och påbörja julklappsköpen, gå på Vallby julmarknad, baka mer lussebullar och äta mexithai-crossover wraps. Ja, inte för att maten gav någon direkt julstämning, men den var riktigt god och den avnjöts till julmusik. Sen kan man roa sig med att se två OC-Chrismukkah avsnitt i rad också och om man tänder nyupphängda pappersstjärnan och dricker lite årgångs Blossa när man kommer tillbaka hem så forstätter stämningen hela helgen.


Silver Bells, Bright Eyes




Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Mysigt med julkänslor. Den låten är jag van att höra med Elvis. Jag föredar därför den versionen.

2008-12-01 @ 23:05:27
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skulle åxå behöva komma i stämning. Dock svårt i renoveringstider...

2008-12-02 @ 09:07:12
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Mia

Stämningen är på topp hör jag!



Lät som du kommer ha en härlig matvecka framför dig också... Helt tom i min kyl, måste handla imorrn, idag har jag en ton med läxor.



Kram Mia

2008-12-02 @ 14:38:49
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0