to kill four birds with one stone

Bilen är bra att ha en söndag när man har tråkigt. Det är faktiskt inte så jobbigt att köra längs Vänerns nordöstersida i knappa nittio minuter, förbi Skattkärr, Väse, Kristinehamn, Bäckhammar, Nybble, Gullspång, Otterbäcken och Sjötorp med Pia Johanssons sommarprogram i radion och väntande ikea-middag (fast hemlagat). Och kunna pricka in alla fyra (eller snarare kanske sju för den delen) medlemmar av la familia, på olika håll, under en eftermiddag. Ganska enkelt men väldigt lyckat! En Pop74 på Bäcken och en matkasse på Ica Oxen och så tillbaka hemåt igen.


Kommentarer
Postat av: Gracel

Hej, nu är jag hemma igen. vet du, jag har inte ätit en enda pop 74 i år än, har varit sugen flera gånger men någon slags strut har alltid tagit överhanden. Bäst jag passar på medan sommaren är kvar, för det är ju nu som isglass är som allra godast!

2008-08-04 @ 10:24:19

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0