byta till nya vänner

Så snopet. Det tog slut helt abrupt och oväntat. Var invaggad i en falsk föreställning (var kom den ifrån?) om att det fanns många fler mordutredningar och danska städer att besöka. Och så var rejseholdet helt plötsligt nedlagt och inga fler avsnitt kvar. Känns lite tomt och konstigt. Saknar redan Ingrid, La Cour, Fischer och de andra som jag träffat så gott som varje dag de senaste veckorna.. Inte många serier som slutar när de är som bäst.

Tur är väl det att SATC höll i sex säsonger. Nu får Carrie och de andra muntra upp mig istället och jag tror nog att de kommer att göra det med bravur. Dessutom ska jag prova Mord i Sinnet (men då får nog minnet av den danske politiet svalna lite först).

Vaddå se på vanliga teven? Eller gå ut och umgås med riktiga människor? Fullständigt överskattat!


Kommentarer
Postat av: Lilla J

Tihi... förstår precis vad du menar! Deckare och dator slår det mesta! Jättefin blogg! Går genast in under favoriter! Och du... kom du med solen så är du alltid välkommen hit! KRAAAM

2008-08-07 @ 09:54:52
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Petra Bloggar

HAHAHA! vilket kul inlägg! och du.... ner med skylten... blink

2008-08-07 @ 19:48:40
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Leena

Jag hoppas du kommit över Rejseholdets försvinnande... Mord i sinnet (Wire In The Blood) är ju helt, helt annorlunda, men jag lovar att du så småningom kommer att tänka HUR du kunde existera utan Dr Tony Hills verklighetsfrånvarande närvaro... Om man nu ska "knepa till" orden ordentligt!

2009-02-12 @ 15:43:03

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0