bloggbar mat på mon amie-blommor

Nu är en ny dator ihandlad så det kan eventuellt hända att det blir mer inspirerande att göra lite nya nedslag här. Först en försiktig nystart från telefonen. En liten hälsning från gårdagkvällen när jag och lillasyster hade träff hemma i fina lägenheten som numera är hennes boning istället för min. Vi gjorde halloumiburgare med tomat och ruccola i och berlottibönor dränkta i olivolja och balsamvinäger. Sen spelade vi oss igenom både kinaschack, othello och TP innan jag åkte hem till Götetorp igen.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Systerdejter är bäst!



Underbart att du är tillbaka förresten, du och dina underbara bilder har varit saknade.

2012-02-08 @ 18:51:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0