perfect sunday

Det började med det här till frukost, alldeles för tidigt för en söndag egentligen. Godast var passionsfrukten. Kavringen med grevéost, päronskivor, green gunpowder tea och en Livanto Nespresso smakade också bra. Och särskilt med Manhattan underläggen som bakgrund, veckan från och med igår till ära. Sen for vi iväg på en road trip norröver på den östra sidan Fryken. I Munkfors träffade jag Ragnar. En vitblond stilig skönhet, som tagen ur sagorna. Och det vet han om själv dessutom. Ledaren i gänget. Det är hans fel att jag har riktigt ömma sittben för tillfället och att jag i morgon kommer känna av muskler jag inte visste jag hade. Det är på grund av honom som jag nu ätit alldeles för mycket rocky road och snart kommer att slockna som en klubbad säl. Och det är tack vare honom som jag haft en alldeles, alldeles underbar dag längs med vitsippeöversvämmade diken och fina skogsstigar. Utomhus. Hela dagen. På en islandshäst. That is perfection.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk om man vore på Manhattan....!

2010-05-09 @ 22:55:16
Postat av: Camilla

Jaa.. Malin, det finns ingen plats på jorden som jag hellre skulle vilja vara just precis nu!

2010-05-09 @ 22:57:58
URL: http://batgirl.blogg.se/
Postat av: PôpPis

åh, har du varit på Kalvbergsåsen??

Jag kommer inte så långt därifrån, det är vackert nu.

Vilka underbar kort du tar!



Glöm inte att du är bäst!

Kramilikram

2010-05-09 @ 23:18:11
Postat av: mamma

Tyvärr är du lite för långt bort från mina händer som kan massera dina överanstängda muskler. men det blir bättre framåt veckan ska du se så stå ut.

Kram

2010-05-10 @ 08:32:29
Postat av: Mia

Det låter ju hur underbart som helst!



Psst. älskar underlägget by the way :)



Kram

2010-05-13 @ 20:06:46
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0