fototema: värme (och sen blir det mat!)

I onsdags var det fototräff igen. Det skulle vara sommaravslutning och vi skulle ha tagit bilder till temat "Kärlek och hat". Jag vet inte vad de andras ursäkter var att de inte tagit några bilder, men min var i alla fall att jag faktiskt inte ännu visat mina från förra gången eftersom jag missade att ta med dem då. Vi kom fram till att vi kanske helt enkelt blivit lite mätta på fototräffgrejen för ett tag. Att vi hellre vill fota utan måsten och när vi känner för det. Men vi vill ändå ses och fortsätta på det kreativa temat. Nu blir det mat-träffar ett tag framöver. Premiären hade vi redan i onsdags. Så här såg det ut. Det smakade underbart och det var en riktigt fin kväll på alla sätt (speciellt slutet på den, precis som på film..) 

Här är mina försenade bilder på temat VÄRME


Kommentarer
Postat av: Saralill

Verkligen bilder som osar värme.

Och vi hade en helmysig kväll!

Bra att vi ses snart igen!



Kramen

2010-06-21 @ 21:32:24
URL: http://storiesofsaralill.blogspot.com/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0