american theme night

 

När vi sent omsider anslöt till resten av sällskapet på lördagkvällen var middagen nästintill redan på gång. Det var USA-tema och det var riktigt maffigt gott. Trots allt dopfika lyckades jag lätt få i mig av vattenmelonsalladen, de hemgjorda grilllade hamburgarna, coleslaw sallad, salsa, guacamole och ännu fler tillbehör. Rosa cava i glaset. Konstigt att det var vi som var där och inte bara jag. Konstigt men ändå naturligt och bra. Kvällens smakupplevelse nådde sin höjdpunkt när den hemgjorda jordgubbsglassen och den syndigt goda Devil's cake kom på bordet. Tandpetarna varnar för att en liten hund tog sig den allra första smakbiten..


Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

Mmm...det var gott!

2010-06-17 @ 21:56:33
Postat av: Emelie

Haha, vad sött med hundvarningen :) Gud vad underbart gott allt såg ut, jag vill också ha USA-temakväll....kanske bryta midsommartraditionen i år? Vågat värre...kanske man ska prova en av veckans andra dagar ;) Gott verkade i alla fall. Och härligt att höra att resten av livet verkar falla på plats med :) Kramar

2010-06-17 @ 22:16:33
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0