it moves me

Som vanligt i slutet av en säsong av "So you think you can dance" måste jag bara säga något. Något om hur jag tittar, fascineras och håller med Adam Shankman när han pratar om dansens betydelse för kulturen. Samtidigt som jag egentligen har rätt svårt att greppa vad det är som gör att det är så rörande att se på. Det bara är så. Jag önskar jag kunde röra mig som dem, men får nöja mig med begynnande träningsvärk bara två ynka timmar efter mitt första BodyBalance pass någonsin. Inte direkt någonstans i närheten av Jacobs jeté om man säger så. Body in balance coming right up, please!




Kommentarer
Postat av: Maria

Det passet satt fint det! Man kände att man levde, så att säga! Kanske ny medlem?

2010-02-26 @ 23:11:45

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0