fördelen att vara fisk

Att fylla år i någorlunda nära anslutning till påsk (ja, mer än en månad sen nu förstås) gör att man kan få sådana här underbart fina påskägg. Fyllt med lyxigaste kusmi tepåsar i tyg.. Fast då måste man ju förstås också ha sådana fina vänner jag har, som kommer att tänka på just mig och mitt kök när de får syn på ägget i affären. Som syster Rollof. På långfredagen hade vi en alldeles förträffligt spontan och trevlig kväll. Libanesiskt inspirerad mat, virknålar och fasta maskor och oplanerad övernattning med efterföljande strålande påskaftonsförmiddag. Finfint det.

Lilla trumpetande påskharen som får vara framme året runt köpte mamma i gamla stan i Stockholm för längesen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, när var det din dag vännen? Stort grattis i efterskott! Men du, har det verkligen gått ett år sedan sist? Inte för att jag inte tror dig, haha, men det känns inte som att det var så längesedan. Jag vill minnas att du skrev om ett väldigt fint fölsefirande då med...?



Kramar Emelie

2010-04-14 @ 19:33:33
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Maria

Håller helt med dig. Vilken trevlig kväll vi hade, en med guldkant! Den kommer jag minnas med värme. Ser att ägget har fått en plats i fina köket också.



Kram!

2010-04-18 @ 21:37:19

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0