skruvmejsel, synål och målarpensel

Först dyker en diffus idé upp, en vag aning om hur det möjligen skulle kunna bli och sen är är maskineriet igång. Det ska bli något och det ska helst bli bra. Då är det bara att försöka väcka inspirationen till liv och gräva i kreativitetslådan med båda händerna. Först en tur till IKEA för att påbörja ett samarbete med designern Nike Karlsson som gjort stolen Emil i PS-kollektionen. Nästa stopp blev Panduro och Indiska för att skaffa material att göra en unik liten prinsesstron av stolen till den sötaste ettåring jag känner. Mitt lördagsnöje tog sedan fart i vardagsrummet och krävde både skruvmejsel, nål & tråd, färgburkar och pensel. Idag var det kalas för lilla fröken R. Här är en grattishälsning från en stark tjej till en blivande!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men så otroligt fin den blev! Underbar!

2009-09-17 @ 08:54:10
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: camilla

Den blev verkligen jättesöt, den kommer hon bli jätteglad för!

2009-09-17 @ 09:50:42
Postat av: Maria

Hon blev jätteglad kan jag intyga! Kudden var speciellt intressant! Och tusen tack för den stärkande hälsningen från fröken långstrumpa! Det skulle inte förvåna mig om det blir en förebild för fröken R! Krams!

2009-09-17 @ 21:10:51
Postat av: Emelie

Så fin! Kul att igen få se dina pysseltalanger, snacka om en träfafnde present för en liten prinsessa!

2009-09-20 @ 19:23:40
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0