the studio downtown

När det var två veckor kvar av sommarvikariatet i Växjö och inget nytt jobb i sikte blev lillasyster H plötsligt tillfrågad om hon ville komma till hemstaden så snart som möjligt och jobba. Man kan kalla det tur eller flyt eller ingenting, men roligt är det! Visserligen var det lite ovisst där ett tag med lägenhet men sen löste det sig också så bra tillslut. Numera har hon gångavstånd till Kingfisher, biografen och stans enda uteställe, ja hon bor helt enkelt mitt i centrum. I helgen åt vi kanelbullar, indisk take out och varma äpplen med Klings vanlijglass i den lilla ettan med ett perfekt litet minisovrum. Hon säger att hon vill fixa och göra det ombonat och hemtrevligt. Jag säger att jag tycker hon redan har fått till det.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser ju jättemysigt ut! Och vilka jättesöta klänningar.

2009-10-12 @ 20:50:11
URL: http://parislisa.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0