ok baby det är dags att vi ska vinna allt

Jo, jag samlar på positiv energi för att hitta tillbaka till optimismen igen. Utan optimism kommer man inte långt. I hamnen fanns det en hel del att hämta. Där fanns den underbart söta ägaren till denna skon och hennes föräldrar i båten. Vi åt glass, drack te och gick runt i blåsten på jakt efter grafiska motiv till nästa veckas fototräff och glömde nästan helt bort tiden. Det är lätt att få bekymmer att försvinna när en liten tjej vinkar, sjunger och visar sina två små tänder i underkäken. Idag var första gången jag hörde Simon Norrsveden. Har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar hans ljusa röst och poppighet, men i jakt på optimismen gör sig den här låten rätt bra ändå.


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0