the opposite of attraction

"Attraktion är generellt en dragningskraft som flyttar ett objekt till ett annat."

Det blev svårt, vårt nästa fototema. Inte på långa vägar lika enkelt som "vårtecken", som jag var lite sen med att publicera. Alla hade vi svårigheter med inspirationen, eller kanske var det brist på modeller och motiv och frågan om det skulle vara abstrakt eller konkret. En utmaning blev det verkligen och det ska man ju förstås inte fly undan ifrån.








This is for Fer: Sorry for the poor English update lately. I guess I've been a little lazy. The theme for our last photo session was "Attraction" - abstract or not, this became a difficult theme for all of us. The inspiration was not the best, but here are some of my pictures.

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Hoppas att du gillade min Spotify-playlist då. :)



Den nedersta bilden var genialisk. Jag gillade verkligen hur man ser din spegelbild som reflekteras i "manligt-skylten", till temat "attraktion" som bakomliggande tanke! Bilden på gungan var också snygg. Jag uppskattade rörelsen i bilden.

2009-05-09 @ 10:59:23
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag gillade också dina bilder. De var riktigt bra!

kram

2009-05-09 @ 13:33:38
Postat av: Emelie

Åh jag gillade dessa bilderna supermycket, speciellt översta och nedersta. Du är verkligen grym!

Ja, vinpåsen är sydd för en flaska vin och jag gillar den jättemycket. Jag använder den alltid när jag ska bort. Men det hade varit br att ha en för till exempel två flaskor också ibland. Kanske något att tänka på.



Kram

2009-05-11 @ 13:39:06
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lisa

Gillar verkligen alla bilderna! Vad duktig du är. Maste vara underbart att vara sa där bra pa att fotografera.



Kände inte igen dig idag när du kommenterat hos mig, är ju sa van att du heter Batgirl! ;)

2009-05-11 @ 21:41:44
URL: http://parislisa.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0