söndagsfika på konditori kungsgatan

Det börjar märkas att jag suttit mycket här vid tangenterna i helgen.. Egentligen är det ju annat jag ska knappa in än orden här, men nu har jag ju faktiskt lovat att visa den härliga, somriga pajen jag fick förut. Annars vore ju liksom vitsen med att dra fram kamerorna där innan vi kunde börja helt ogjord. Skönt att se att det inte bara är jag som är stollig med det här.. Visst lyckades han bra, vår konditor, det var värt att vänta på! Men jag kommer snart igen för nu har jag fått mersmak.. på både trevligt sällskap och gott fika (utan att man behöver diska efter sig!)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för toppentrevlig sällskap och presenten. Måste varit tankeöverföring eller nåt liknande...

2009-05-17 @ 23:22:49
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Konditorn

Mmmm food. Grymt snyggt fotograferat av den smuliga pajen. Välkommen åter på nya frestelser!

2009-05-17 @ 23:24:51
Postat av: Emelie

Mmm, den där pajen ser magisk ut...Måste verkligen börja baka mer pajer med bär nu när sommaren är på intåg. Du borde flytta till Skåne, jag har nyss suttit och läst uppsatser på balkongen i bara linne, ljuvligt...



Eller hur är det underbart klänningar, jag har till skillnad från dig då, en och anann för mycket men ofta är det det enda jag ser när jag är ute på stan, dessa vackra klänningar!



Japp, det stämmer, du har fattat rätt, jag har två systrar, en som har två bran och en som har ett. Den äldsta bloggar hon också och du hittar henne i min länklista under namnet "Maison Grey" :)



Hihi, vad skönt att du fattade vad jag menade med designhemmen, blev rädd att jag vecklat in mig lite väl mycket!



Kram Emelie

2009-05-18 @ 14:11:35
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Alexthegirl

så ju smarrigt ut!

kram

2009-05-18 @ 20:04:20
Postat av: Zizzie

Vad gott det ser ut. Nu blev jag sugen på paj! ;)

2009-05-19 @ 16:34:35
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Jag är också en fikamänniska. Men jag fikar mest på helgerna. :) Vattenmelon är en god melon, men min favorit är nog ändå honungsmelon eftersom den har en så kraftig smak som passar bra till somriga sallader och fruktsallader.



Bilden på den här pajen får mig att överväga att fika nu i veckan innan helgen ändå. ;)

2009-05-19 @ 18:27:18
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0