snart ljusa kvällar om våren

Fru Söderman och en viss låt, (som spelades i Mitt i city förra tisdagen och fick mig att helt stanna till och lysa upp min dag än mer än den redan var), är orsaken till att grannarna snart kanske knackar på dörren och undrar varför Helen och Anders gör dem sällskap genom väggarna. Även om jag sett op öst förut och även om det blev en riktig mjukstart idag så är det enda min hjärna orkat ta in i kväll: Kristina och Karl-Oskars musikaliska resa som tagit sig från undanstoppad bokylleplats till full volym. Välbekant och minst sagt välljudande återseende.





This is for Fer: I've been listening to the Swedish musical "Kristina from Duvemåla" by Benny Andersson and Björn Ulvaeus (from ABBA) tonight

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj oj oj så många städningar som gått lättare hemma hos mig med hjälp av Duvemålaboxen. På fredag ska jag se My fair Lady med Helen i huvudrollen. Helt underbart!

2009-03-17 @ 09:38:51
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0