uppradat

Det var svårt att hitta fokus och skärpa både i själva skövlingen av käglor och med kameran mellan kasten, men inte desto mindre roligt för det. Det är fascinerande det, hur olika ingredienser en vecka kan innehålla; Då: ofokuserad rekreation med efterföljande och ofrånkomlig träningsvärk. Idag: ett långt pärlband av patienter och totalfokus på fri luftväg från morgon till eftermiddag, med förmodad ordentlig påminnelse i trapezius och vänsterhanden i morgon..






This is for Fer: It was too dark for the camera to find focus and sharpness, but the bowling balls and the shoes lined upp so beautifully and begged to be photographed anyway.. I guess I have to practice to stand more still..

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ska du till Madrid och Rom? Vad spännande och otroligt härligt att åka dit! Jag saknar Rom.



Bowling är så roligt. Jag måste se till att bowla med min pojkvän...och vinna lite över honom! hehe



Sov gott!

2009-03-18 @ 22:38:10
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Ja det är lurigt att få till skärpan ibland. Jag skulle knäppa ett kort på staden från balkongen nu ikväll men det blev bara en massa skakiga ljusprickar ;)



Ja det var fantastiskt i solen idag och jag har inte ens inglasat i nya lägenheten. Hoppas på fler såna härliga förmiddagar på balkongen nu i vår :)

2009-03-18 @ 23:03:58
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Mia

Bowling är ju aproligt! Sen stör det ju inte att skona är galet söta...



Kram Mia

2009-03-22 @ 16:13:16
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Alexthegirl

Är visst ett antal dagar sedan jag kollade sist! Blev ju roliga bilder.

Kram

2009-04-01 @ 19:58:48

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0