mille grazie

شكرا  
gracias 
благодарности 
ممنون، مرسی، متشکر، سپاسگزار  
danke kiitos gràcies спасибо

terima kasih dzięki thank you 
obrigado ありがとう þakka
merci cảm ơn

teşekkür
谢谢

Det är verkligen en väldigt speciell känsla att så många tänker på en under en och samma dag. Via telefon, brevinkast, dator och tidning från tidiga morgonen till sena kvällen. Med blommor från flera oväntade håll, livebesök med underbart sällskap och långväga hälsningar från ett vårigt Rom och en tunnelbanestation i Madrid. Även om man själv inte har några direkta förväntingar så är det ändå precis så som man vill att alla ska få känna sig på sin alldeles egna dag. Så som jag gjorde i tisdags. All positiv energi som riktas emot en fyller ut varje hålrum liksom lustgas (ja, allt associeras till anestesi numera, vare sig jag vill eller ej) och det är bäst att jag vrider på lite syrgas också för det kommer att fortsätta flöda ett tag till. Tack!



 
This is for Fer:
I had a wonderful birthday and I thank everyone who thought
about me and contributed to make my day special!

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Åh, grattis grattis!

2009-03-14 @ 00:34:41
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Nela

Ja det håller ju på lite mer just nu=) Tror att baken blir goda! Smulat färdigt någon gång?

2009-03-14 @ 16:52:39
URL: http://batgirl.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0