such a circus

I väntan på update från Madrid och Spegellandet kommer först en minnesbild av gårdagkvällen. Näva har haft många sommarfester sen jag började där för sex år sen. Årets cirkusfest hamnar lätt i toppen av de roligaste. Så mycket skratt, fantasi och akrobatiska konster, så trevligt sällskap och så god mat. Kunde inte ha toppat första dagen på jobbet bättre, men idag är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen och träningsvärken i magen och ryggen kommer nog vara med mig någon dag till. Att rocka rockring, hjula och gå upp i brygga utan att värma upp är visst inte någon bra idé efter att man fyllt trettio, men att bli firad för detsamma av välbekanta arbetskamrater (med både blommor, present och den obligatoriska dikten) det hör till den roliga delen med att bli äldre. 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Å så roligt med circus! Verkar som ni hade det toppenskoj!

Hittade min dikt för några dagar sedan, fortfarande lika rolig att läsa.

Kram kram

2009-06-11 @ 10:08:13
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Vilket roligt påhitt med cirkusfest! :)

2009-06-12 @ 21:52:09
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0