la casa de señorita L y fer



Promenadavstånd till centrala Madrid. Nybygge på åttonde våningen. Terrass större än mitt kök och med en vääldigt bra utsikt. Pool med himmelsblå mosaik kantad med lavendelblommor och tennis/squashbana på gården. Señorita L och Fer's nya lägenhet. Jag har följt utvecklingen från den möblerade enrummaren med "skåpkök" och "viksäng" första gången i Madrid och sen vidare till Teneriffa och Valencia. Allt fler trevliga tavlor, guideböcker och föremål från olika utställningar och resor har tillkommit. De välbekanta muminmuggarna (nu med välsmakande Nespresso!) och den goda frukosten har dock varit med ända från början. Fer var inte hemma under helgen, men han kom tillbaka på söndagskvällen och hann med att lära mig ett och annat knep med kameran:




This is for Fer: Your new apartment is wonderful. The terrace and the view is unincredible, even though it's shows the building where you work.. And I promise, the last picture is one of mine.. but you get a lot of credit for it, I couldn't have taken it without your help!

Kommentarer
Postat av: Señorita L

Blev en riktigt lyckat helg!! Fick inlamnat arbetet i tid, sa det gick ju ocksa bra (det gor det ju alltid!). Har forsokt ett par ganger att boka bord pa KimBumBu men det ar ju alltid fullt! Vi hade nog tur...

Besos!

2009-06-14 @ 09:10:01
Postat av: Emelie

Vad härligt! Det låter som om du har haft en fantastisk semester, underbart för dig!

2009-06-15 @ 21:51:30
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0