¿cuánto para un boleto plano a Madrid?




Jag har nästan fått en Spanienöverdos i veckan, en välkommen en. Både Spain - on the Road Again med Gwyneth Paltrow & company som upptäcker Spaniens mat och kultur längs vägarna i timslånga trevliga avsnitt. Och så Golden Globe nominerade Woody Allen-filmen Vicky Cristina Barcelona där Scarlett Johansson och Rebecca Hall åker till Barcelona och träffar Penelope Cruz och Javier Bardem. Så nu är det hög tid att börja planera..








This is for Fer:
This past week I have been watching the television series "Spain - on the road again" with Gwyneth Paltrow & company and the movie Vicky Cristina Barcelona and they both inspired me to plan a trip to Spain soon.

Kommentarer
Postat av: Señorita L

CUANDO QUIERAS!!:-)

2009-01-10 @ 19:27:09
Postat av: Batgirl

hmm, jag måste nog gå en till spanskakurs innan jag sätter mig på nåt plan.. Enligt spansk-svenska lexin så är det närmsta ordet de kan hitta till quieras = quieran som tydligen betyder typ Komvux. Men visst frågar du inte När jag ska börja läsa där..? ;-)

2009-01-11 @ 22:39:16
URL: http://batgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg till filmen Princesas till din spanien-lista och lyssan på filmtemat ´Me llaman Caye`... Det gjorde jag igår.. inte direkt en semesterfilm, men visar en annan del av Spanien, kram!

2009-01-13 @ 21:10:23
Postat av: Mia

Grymt bra program! Reklam nu..:)



Har du någon koppling till Spanien? Något minne som gör landet extra speciellt?



kram Mia

2009-01-14 @ 22:27:02
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0