saturday morning

Det är lördag och jag har fått en låt på repeat i hjärnan. Det är nog bra med de här regelbundna veckorna och helgen som återhämtning och andningshål, innan jag dyker ner under ytan av okänt vatten igen på måndag. Denna helgen startade redan i torsdags när jag tillslut fick ett positivt tentaresultat. Jag hade knappt vågat hoppats på att det skulle gå den här gången så det var verkligen värt att fira hela kvällen på Valfrids och på Arena bar tills stämbanden blivit alldeles uttröttade av allt prat. Det blir annars inte så stora utsvävningar från sjukhuset-soffan-sova-cirkeln under veckorna just för tillfället. Ett eller två avsnitt av House och tappra försök att ordna aptitliga matlådor är vad som får plats inom vardagsramen. Den här lördagmorgonen är med andra ord väldigt välkommen, även om jag inte kan låta bli att också längta lite till att dyka i vattnet och fortsätta upptäcksfärden på måndag igen..

House M.D. - Säsong 1 (6 disc)
www.cdon.se

Kommentarer
Postat av: Kristina

Precis! Väldigt skönt att slippa bry sig om håret :-) Benen känns bättre men fy sjutton vad trötta de var i torsdags kväll. Fredagen blev det inget så det blev en skön dag hemma med lite städning...!

Jag älskar House. Tyvärr har det haft samma sändningstid som Desperate Housewives vilket jag följer slaviskt! Kram på dig och ha en fin helg!

2009-01-31 @ 17:31:41
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!

Hittar ingen månadsbild här, har du glömt eller hoppat av? Är du med så lägg gärna upp en bild under dagen

Kram

Camilla

2009-02-01 @ 11:01:58
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Señorita L

Grattis till tentaresultatet!!!!

2009-02-18 @ 09:26:02

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0