inga långa tre timmar

Brad och Cate, livet och väsentligheter, obeständighet och kraft att börja om på nytt..

fr065015_graded_frame026.0026 by Fabio Allves.The Curious Case of Benjamin Button by Fabio Allves.benjamin button by beingryanbyrd.The Curious Case of Benjamin Button by Cine Fanatico.Benjamin Button Brad Pitt by Cine Fanatico.The Curious Case of Benjamin Button by Fabio Allves.benjamin button by beingryanbyrd. 
Some people were born to sit by a river. Some get struck by lightning. Some have an ear for music. Some are artists. Some swim. Some know buttons. Some know Shakespeare. Some are mothers. And some people... dance


bilder: Flickr

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Jag måste se den. Cate är så fin :)

2009-02-18 @ 11:22:10
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har sett den, den var bra men väldigt lååång och ganska långsam ibland men jag tror att det är viktigt att se på långsamma filmer också, det är avslappnande.

Ha det bra

Camilla

2009-02-18 @ 14:59:46
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Nela

Såg du den på bio? Jag tyckte det var liteförlångvarning att se utan paus men intresset hölls uppe hela tiden och det kändes som om man hade varit med på en lång och innehållsrik resa efteråt! Har väntat ett tag på nya inlägg, å mamma med. Nu börjar det bli mörkt å grått. Gissar att mellansyster omsveps av mer värme och ljus för tillfället! Fast inte just nu förresten, för nu är det ju kväll. Undrar om hon lärt sig tycka om kokosmjölk än då? Oj så långt jag skrev, då ska det väl duga! Kram

2009-02-18 @ 17:07:11
Postat av: Emelie

Jag tyckte om den, tyckte om det långsamma tempot, de vackra bilderna, dansen....framförallt dansen.



2009-02-19 @ 09:14:16
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Mia

Alla som har sett den säger att den är kalas men mig lockar den inte alls. Antar att om jag väl såg den så...

Själv vill jag se Mammut!



Mår mycket bättre idag även om febern och pingisbollen i halsen fortf är kvar.



Kram Mia

2009-02-19 @ 18:21:35
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0