trollbindande

Lite för idigt kom hon, lilla minisöderbönan Rebecca. Hon kände sig väl så efterlängtad och välkommen att hon bara inte kunde vänta längre. Det var tre veckor sen nu, sen hon kom, men jag blir fortfarande rörd vid tanken. Hon är verkligen en alldeles speciell liten tjej. Igår fick jag träffa henne för andra gången och överlämna den färgglada skimrande mobilen som jag gjort med trollsländorna från Mårbacka julmarknad. Jag tror man kan drömma härliga drömmar och få fina intryck och tankar under den.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fin den var!

2009-12-09 @ 08:13:48
Postat av: Malin

Vad fin den blev, och vilket härligt uttryck trollsländorna har!

2009-12-09 @ 16:57:43
Postat av: Emelie

Underbar! jag blir lika imponerad varje gång av det du tillverkar. Ljuvligt verkligen. Hoppas allt är ba annars. Du liksom jag verkar vara på andra håll än vid datorn just nu. Det känns bra tycker jag, när det inte tar över för mycket. Det kan så lätt bli tvång för min del. Vet inte hur fu känner, men det känns som om du har en sund inställning.



Kramar

2009-12-10 @ 19:44:50
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: camilla

Tack så mycket! Den blev jättefin, gjorde ju inget att jag visste innan, var ju spännande att se slutresultatet, och det blev toppen!

2009-12-17 @ 16:51:42
Postat av: Leena

Den blev ju jättefin!!! Du har så många fina och fantasifulla idéer att glädja din omgivning med!

2009-12-20 @ 08:15:09

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0