some of my new favourites


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Mon amie och chokladballerinas. Inte illa alls :)

2009-08-22 @ 16:20:56
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kopparna känner jag men vem är kexet? Chokladballerina läser jag ovanför, det har inte hunnit smakats :)



Det var såå längesedan jag hade tid att gå in och läsa bloggar i lugn och ro och verkligen läsa allt. Jag hade nästan glömt hur mycket jag tycker om din blogg. Jag tycker om hur du skriver och jag tycker om dina bilder och detta är verkligen en av de bloggar som jag verkligen gillar att läsa. Jag gillar att läsa andra också men det är liksom ett par stycken som läser oavsett om man har något utbyte med blogginnehavaren eller ej bara för att de ger en någonting i sig.



Jag tänkte på att du skrev att du inte hann kommentera så mycket och jag vet att jag ber om ursäkt för det hela tiden men tänker att jag måste sluta be om ursäkt. Såklart förstår man att man skriver och kommenterar i mån av tid (och intresse så klart) men oftast pga av tid. Istället för att be om ursäkt ska jag försöka glädjas över att få fina kommentarer och kunna ge när jag verkligen känner för det och har tid. Som nu.



Vet du att jag tänkte på dig i Usa, haha, i en liten söt butik någonstans i San Francisco hittade jag ett par ljuvliga örhängen med Alice i Underlandet! Jag var tvungen att köpa dem, de var så fina och jag ska lägga upp en bild på de så småningom så att du får se. Men min första tanke var att associera till dig :)



Jag läser om ditt jobb nedan och jag känner igen mig mer nu när även jag har börjat jobba på ett underligt ställe där en massa människor sätter sin tillit och tro till mig att klara av det som jag aldrig förut gjort och jonglera arbetsuppgifter som en profesionell clown.



Kram så länge!

/Emelie

2009-08-22 @ 16:32:25
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

Koppen var mycket tjusig. Dessutom blev jag lite sugen på ballerinakex nu!

2009-08-23 @ 21:08:37
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: V

Åh, det där porslinet påminner om ett gammalt som min mormors syster hade. Hon bjöd alltid in till kafferep med sju sorters kakor. Nej, det var fler sorter förresten. Förstår att det är favorit. Sådär intensivt blått är något alldeles särskilt tycker jag.



Det är alltid givande att höra dina reflektioner kring din utbildning. Det styrker mig, ger mig tro på att jag fixar detta. Så småningom. Kikar in snart igen!

Kramar!

2009-08-24 @ 21:29:57
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0