perspektiv var det ja

Cappuccino i pappmugg, Morgonpasset i P3 i högtalarna, solen på väg högt upp på himlen och bilen på E18, med riktning söderut. Fick av någon anledning tillbaka känslan från den där morgonen i juli.. Måste ha något att göra med ljus och värme, en ledig dag framför sig och att bryta mönster och göra något annat. Att kunna ta bilen och en stund senare sitta på trappen hos Gracel och lilla A i bara tröja och promenera i välbekanta kvarter och prata om det som dyker upp i huvudet för stunden, det är lyxkonsumtion i ordets rätta bemärkelse. Likaså att gå från tandläkaren och kunna andas ut ett tag till, stanna till och förgylla mammas arbetsdag en kort stund och att äta Klings polka- och lakritsglass på torget innan hjulen rullar tillbaka samma väg de kom, nu med Vänern på vänstersidan och i-poden som förträfflig underhållare.

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja jag älskar all form av pyssel. Julpyssel, påskpyssel, vardagspyssel...;) Har du påskpyntat på annat sätt då?



Inte alls för sent för att tipsa! Jag hann läsa ditt tips och nu sitter jag och lyssnar på P3 och hur programledaren får kaffe av Moneybrothers kompis. Tack för tipset! :)



Hoppas att du får en fin påskhelg!

2009-04-08 @ 07:39:48
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas det gick fint hos tandläkaren! Du behöver verkligen inte känna dig dum över det där med datumet, glöm det nu! Jag känner mig minst lika dum som fick dig att boka ett spinningpass för att själv sen avboka...Men, vi kommer igen med spinningen!

Kram kram

2009-04-08 @ 12:34:18
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Later underbart! Lite som min helg i Stockholm, fast minus tandläkaren. ;)



Tack för din kloka kommentar inne hos mig angaende mina funderingar. Det hör nog till lite grann, att man undrar hur det skulle varit och sa.



Ha en jättebra kväll!



Kram Lisa

2009-04-08 @ 18:28:18
URL: http://parislisa.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0