säg inte nåt till nån

Jag har köpt två par skor. Fast inte på riktigt, jag har tagit hem dem för att prova bara.. För inte kan man väl köpa två par skor samtidigt när man är student och helst vill köpa andra saker i höst också, som mat och sånt.. Men, visst skulle jag använda dem. De grå och vita "Levi's goes Converse" med formad innersula till jeans, t-shirt, kofta, sjal och skinnjacka.. och de brandy-bruna korta, platta stövlarna från Vagabond  till kjol (och byxor också för den delen) och till blått och mina bruna väskor...men inte behöver jag dem som syster H undrade när jag uttryckte min ambivalens efter hemkomsten från det förrädiska, frestande stället där alla affärer ligger..

Kommentarer
Postat av: camilla

Så du köpte båda:) Hmmm, du ska lämna tillbaka nåt par, jag vet inte om jag tror på det. Helt plötsligt har tiden för att lämna tillbaka gått ut och då kan man ju inte göra något åt saken:)

2008-09-10 @ 11:57:53

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0