jag måste faktiskt erkänna

Har fastnat vid Idol uttagningarna.. och sett ikapp avsnitten från i veckan på TV4:s hemsida. Dessutom är det repriser nu.. Inte vet jag om jag tycker om konceptet i stort och juryns kommentarer om alla pinsamma som inte kan sjunga. Men det är de som verkligen är bra som har fastnat. Anna och Lars till exempel. Att vara så bra på något som de är på att sjunga måste vara så roligt. Kunna använda sin kreativitet till något som når ut till andra och samtidigt göra det man tycker bäst om..

Sen, den största parentesen av de alla: Andreas Carlsson i juryn är verkligen en yngre kopia av Gary Sinise (i CSI NY)!? Konstigt att två människor kan vara så lika, utan att de är släkt. Alla kanske går runt och har en sådan dubbelgångare utan att veta om det..

Have a heart har flyttat in i mitt huvud på obestämd tid




och Lars Erikssons Rejected Love är ju minst lika bra som Bob Dylans låt


Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag nynnar Have a heart dagarna i ända. Men nu behöver Anna rycka upp sig. Tråklåtar.

2008-10-02 @ 21:27:49
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0