en annan sida av meryl


Efter att ha sett henne brista ut i sång i armarna på Pierce Brosnan fick jag för mig att se om filmen där hon var allt annat än en sjönsjungande donna. I Djävulen bär Prada är hon helt igenom hänsynslös och hon vann en Golden Globe för det. Förvandlingen där hon går från att behandla sin assistent som ingenting till att bli riktigt imponerad är kul att se på.
Nu vill jag se Timmarna, Sophies val och Broarna i Madison County också. Har visst fått en liten släng av Streep-fever.. anyone who's got a cure for that..?

Kommentarer
Postat av: Maria

Samma här! Har nu sett kramer mot kramer, då hon spelar mot dustin hoffman. Helt ok.

2008-09-08 @ 12:39:22

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0