home s***t home

Inspiration kan tyvärr ibland bytas ut. Den del av hallen, där man inte sparkar av sig skorna och hänger upp skinnjackan, där den perfekta arbetsplatsen ännu inte har uppenbarat sig, är just nu istället fokus för min frustration. Det är svårt att förändra med små medel när man tänker stort. Lite vitt i olika former har skruvats ihop och sen fick jag gå därifrån. För lite distans och lite vila. Kanske ser det bättre ut i morgon. Kanske behövs det målarfärg.


Den gamla kartan över välbekanta höfdingdömen ska i alla fall få skapa lite stabilitet för studier och arbete men stilen får gärna vara lite som telias nya kobra; gammalt möter nytt. Det är där det vita kommer in. Tror jag. Hoppas att frustrationen försvinner utmed vägen till Örebro i morgon och så jag kan återvända med la inspiración. Fast risken är förstås den att kursstarten kommer att få mig att tänka på helt andra saker än inredning. Yep, time to leave the cave and face the world again..




 

bild Kobra: http://www.telia.se/


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Älskar de här riktigt gamla kobratelefonerna. Den enda nackdelen med dem är att de är så tunga att hålla i. Ha en härlig kväll!

2008-10-06 @ 18:58:12
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: V

Tjenahej filur :) Jag har en kobratelefon och vi är väldans bra kompisar. Fast den är inte en sådan röd snygging som den där. Inredning är riktigt spännande grejor det. Om nu inspirationen behagas dyka upp.

2008-10-07 @ 20:20:38
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0