så mycket för en hallongrotta

Det finns dagar då man får ta i lite från tårna för att hitta en guldglimt. Eftersom jag inte gjort något roligare idag än att tvätta sex maskiner och skrämt iväg en balanserande Merlin från tvättlinorna och somnat med fysiologiboken flertalet gånger till tonerna av klassisk musik så var det självklart att ge efter för impulsen att smita upp till Hanna Larsson för en efterlängtad hallongrotta. Vad jag inte kunde ana var att detta tilltag skulle leda till en Muminmelankoli utan dess like. Och jag som verkligen gillar mina moominmuggar.. hur ska jag kunna reparera det här.. Kanske genom att utöka samlingen så de blir fler helt enkelt.. the more the merrier liksom.. kan det funka?

Kolla Lilla My.. den ser ju alldeles underbart god ut.. Tror du man får smaka nåt eller ska hon ha heela den stora själv...?


Jobb & slit medan andra njuter.. Någon som hade beställt kaffe..?


Kommentarer
Postat av: Lilla J

Du har det så mysigt c! Kan inte jag åsse få komma och fika på en hallongrotta och thé? ;)

2008-10-08 @ 21:31:05
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: mrs C

Numera, när jag har sparat din bloggadress, läser jag alla inlägg. Fast det är första gången jag kommenterar något men tro inte att det blir en vana, då blir du nog besviken. Det är kul att följa olika inslag i ditt liv och faschineras av hur väl du kan formulera dig. Nu älskade jag din lilla moomin-dialog. Kram

2008-10-09 @ 11:25:59
Postat av: Mia

Är det bara jag men ordet hallongrotta låter så snuskigt! Älskar kakorna men jag ser bara Hugh Hefner framför mig inne i sin playboy grotta. Huh!



Vet du vad du får skriva hur långa kommentarer du vill - jag gillar dem!



Kram Mia

2008-10-09 @ 13:40:13
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

"Vem stojar och skrattar, med små hattifnattar? Jo Mooooomiiiinnn" ;-)



Kolla in :



http://ellikaramelli.blogg.se/2008/august/lilla-froken-dricker-varm-choklad-ur-lilla-my.html#comment



2008-10-09 @ 22:27:09
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Lilla J

Duuuu, vi funderar vid närmre eftertanke på att gå till mariebergsskogen och sedan naturrummet för en fika med lillan på måndag! Hur har du det då? Sugen på att följa med och titta på grisar och hästar? Hihi...



Klem

2008-10-09 @ 23:22:08
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0