plåster på såren

Lillasyster Hyster har varit på Konserthuset i Stockholm och lyssnat på Ane Brun utan att säga till mig i förväg. Hon som kanske inte ens skulle känna till henne om det inte vore för mina influenser.. Men okej då, hon är väl förlåten, långsinthet är bara förtärande. Vi hade msn-musik-brainstorming häromkvällen och hon tyckte att förbandstjejen var bra (ja, precis så skrev hon, och miljöskadade som jag är så trodde jag först hon menade en stackars bandage-omplåstrad tjej..) Anyway. Våra öron är inte bara släkt, de gillar också samma röster, toner och takter så idag kollar jag in Nina Kinert och se om hon gör sig lika bra på skiva som live.


Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

Det är var inte så dumt alls att lyssna på. Det var ett bra tips! Kram

2008-10-11 @ 17:22:02

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0