start de lux

Att börja dagen med frukost på hotell, fast man inte sovit där, gör världen lite trevligare trots att oktobermorgonen är blåsig och grå och mössan är på för första gången. Den känslan av lyx är verkligen värd att betala för. Fredagens frukost fick pluspoäg för björnbär till yoghurten och grapefrukt. På andra ställen är det den krämiga äggröran, egenpressad apelsinjuice, pannkakor eller miljön som höjer betyget. En riktigt god cappuccino väntar jag dock fortfarande på att få på något hotell, men det går bra om den serveras i Rom också! Fick istället lite USA-känsla när vi tog med det rykande kaffet i en pappmugg med lock när vi gick. Visserligen smakade det varken hazelnut eller vanilla och inte hade vi någon bagel heller... men vi var ju förstås mätta och det var ju för den delen inte USA-nostalgi det här skulle handla om.

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Åh så gott med björnbärssylt! :) Ja du får gärna utforma utmaningen som du vill. Och ja du har visst bara 6 saker kvar att berätta nu. Haha.



Tyvärr vet jag inte vad du heter så du fick heta 'batgirl' på min blogg. Får jag fråga vad du heter i förnamn? :)



Trevlig kväll!

2008-11-02 @ 21:04:44
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Åh så gott med björnbärssylt! :) Ja du får gärna utforma utmaningen som du vill. Och ja du har visst bara 6 saker kvar att berätta nu. Haha.



Tyvärr vet jag inte vad du heter så du fick heta 'batgirl' på min blogg. Får jag fråga vad du heter i förnamn? :)



Trevlig kväll!

2008-11-02 @ 21:04:58
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Mia

Frukost på hotell? Vad är detta för mysigheter? O äppelpaj i N.Y? :) Har jag missat nåt?



Kram Mia

2008-11-03 @ 11:08:39
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: V

Åh, björnbär! Frukost måste nog ändå vara dagens bästa mål ;)

2008-11-07 @ 18:01:01
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0