got that feeling

Det är skönt att det går ganska fort ändå att köra hem till Mariestad. Då kan man få kvällar som igår:
Picknick på Ekudden på nya stora, generösa bryggan.
Mamma, syster M, solnedgång, laxsallad och efterrättschoklad.

Sommaren är här tidigare än man inser. Dags för mig i alla fall att börja räkna maj som försommar och inte vår. Sommaren blir så lätt en besvikelse när den redan är över innan man hunnit förstå att den har kommit. Men inga besvikelser för min del! Varje ögonblick av sommarkänsla ska fångas, yep, det har jag bestämt!


566730-32 566730-31 566730-33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men näe, orättvist att ni hade det så mysigt utan att man ens var bjuden! Låter som en bra kombination.

2008-05-29 @ 22:17:23

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0